Εντολή για παρανομία δεν πρόκειται να δεχθώ από κανέναν!

"Χείμαρρος" ήταν χθες ο γενικός γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου Νίκος Θεοδωρίδης στην ΕΡΑ Ρόδου όπου κλήθηκε να σχολιάσει τις χθεσινές δηλώσεις του περιφερειάρχη..
Γιώργου Χατζημάρκου με τις οποίες του επιρρίπτει την ευθύνη για τη πρόσφατη μεγάλη φωτιά στη Νότια Ρόδο,  επειδή δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση για την ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ.
 O κ. Θεοδωρίδης μιλώντας στην πρωινή ζώνη της ΕΡΑ Ρόδου, στις δημοσιογράφους Ρένα Βενιανάκη και Μαριέττα Γαβριλιώτη δεν άφησε να πέσει τίποτα κάτω και έδωσε τις δικές του απαντήσεις στις κατηγορίες Χατζημάρκου και διεμήνυσε ότι δεν πρόκειται να δεχτεί πιέσεις απο πουθενά..
 " Ο γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης δεν εγκρίνει αποφάσεις της Περιφέρειας. εγκρίνει μόνο αποφάσεις των δήμων. Αν μια απόφαση θεωρεί ότι δεν είναι νόμιμη την παραπέμπει στην επιτροπή του άρθρου 7 η οποία και εγκρίνει ή απορρίπτει. Η εν λόγω επιτροπή είναι τριμελής, προΐσταται ο πάρεδρος του Νομικού Συμβουλίου και συμμετέχουν δυο υπάλληλοι, της περιφέρειας και της αποκεντρωμένης διοίκησης.
 Η απόφαση για την εταιπρόφυκα της περιφέρειας απορρίφθηκε απο την επιτροπή άρα συμφώνησε μαζί μου όπως και η άλλη επιτροπή, για δήμους, η οποία απέρριψε ένσταση του δήμου Ρόδου κατά την απόφασης μου για την παραχώρηση οχημάτων. Αρα δύο επιτροπές συμφωνούν μαζί μου για την νομιμότητα.
Πέρυσι που υπέγραψα καθ'υπέρβαση, παρενέβη η επιτροπή και ακύρωσε την απόφαση μου για τα οχήματα. Δεν θα έπρεπε να κάνω δύο φορές το ίδιο λάθος" σημείωσε ο κ. Θεοδωρίδης. Στην δημοσιογραφική επιμονή ότι ο κ. Χατζημάρκος τον χαρακτηρίζει υπεύθυνο για την καταστροφή της Νότιας Ρόδου, ότι ο στόχος είναι ο ίδιος ενώ άφησε υπονοούμενα οτι κάποιοι βρίσκονται πίσω απο αυτές τις αποφάσεις, ο γενικός γραμματέας είπε:
" Μπορεί να λέει και να συκοφαντεί όποιους θέλει. Επι 35 χρόνια δεν έχω πάρει εντολή απο κανένα για παρανομία και δεν θα πάρω τώρα. Το μόνο που έκανα είναι να είμαι τίμιος και χρήσιμος. Σαφώς και έχω κάνει λάθη αλλά κάθε φορά που τα εντοπίζω τα διορθώνω πάραυτα". Και συνέχισε:» Όταν λέει ότι αν υπήρχε η εταιπρόφυκα θα είχε πιαστεί γρήγορα η φωτιά , απαξιώνει μια υπηρεσία.  Εξάλλου τα τελευταία τρία χρόνια, ελάχιστες φορές τα οχήματα της στάθμευαν σε περιοχές.
Ειδικά το 2015 που η ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ ασχολιόταν με καθαρισμούς δρόμων, περιστασιακά στάθμευε στην ύπαιθρο. Εχω μια άλλη απορία...Πως τα 15.000 στρέμματα που είχαμε υπολογίσει αρχικά ότι κάηκαν, έγιναν 25000; Το εμβαδόν δεν γίνεται ούτε με ...ψηφοφορία, ούτε με τη θέληση κάποιου...".
 Στο σχόλιο ότι είναι διορισμένος ο κ. Θεοδωρίδης άστραψε και βρόντηξε: " Εγώ δεν είμαι διορισμένος, είμαι επιλεγμένος όχι απο την τωρινή κυβέρνηση αλλά απο την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Για πρώτη φορά εφαρμόστηκε ένα σύστημα επιλογής με μόνο κριτήριο τη βαθμολογία του φακέλου. Ετσι έγινα γενικός διευθυντής δασών. Δεν υπηρέτησα κανένα κόμμα, υπηρετώ την πατρίδα μου ως στρατιώτης».
Δεν σταμάτησε όμως εδώ: « Επειδή γίνεται συζήτηση για τα ονοματεπώνυμα, θα πρέπει να πω ότι η δημιουργία της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ έχει ονοματεπώνυμο. Η οργάνωση της αλλά και η ολοκλήρωση του όλου συστήματος έχει επίσης ονοματεπώνυμο. Και η μελέτη που έχει γίνει για την χρησιμότητα της και έχει δημοσιευθεί σε αμερικάνικο περιοδικό, έχει ονοματεπώνυμο»…
Για να συμπληρώσει ότι και η καθυστέρηση στην υπογραφή, έχει ονοματεπώνυμο… Στην ερώτηση ποιόν εννοεί απάντησε λέγοντας ότι είναι «αυτό που φαίνεται…».
Και κατέληξε: «Είμαι πολύ ξεκάθαρος και δεν φοβάμαι τίποτα και κοιμάμαι με ήσυχη τη συνείδησή μου. Δεν με νοιάζει αν θα μείνω ή θα φύγω.
Με νοιάζει να παραμείνω τίμιος και σωστός. Και να με αγαπούν οι άνθρωποι που με γνωρίζουν. Αν τολμήσει κάποιος ας έρθει να μου πει να κάνω παρανομία. Και ο πρωθυπουργός να μου ζητήσει κάτι τέτοιο, θα του πω πάρε την παραίτηση μου. Αν είμαι ανεπιθύμητος σε αυτόν τον τόπο να προσφέρω, μπορώ να φύγω».
http://www.rodiaki.gr/
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου