Ντροπή! «Σταυρώσαμε» το έθιμο της Παλιάς Πόλης «Η Αναπαράσταση του Γολγοθά»

Γιώργος Καρίπης: Με κούρασαν τα πολλά «θα»! Οι υποσχέσεις τους και τα μεγάλα λόγια!

Ένα έθιμο που κρατάει από το 1957 ΔΥΣΤΥΧΩΣ (κι αυτό) τελείωσε! Βλέπετε σε αυτό τον τόπο κάποια πράγματα για μερικούς είναι ασήμαντα! Ασήμαντα για αυτούς, σημαντικά για κάποιους άλλους! Εδώ και δύο χρόνια σας ενημερώνουμε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο συντοπίτης μας Γιώργος Καρίπης, ο συνεχιστής του πολύ όμορφου θεάματος που βλέπαμε κάθε χρόνο στην Παλιά Πόλη της Ρόδου! «Η Αναπαράσταση του Γολγοθά», το Θείο δράμα του θεανθρώπου μέσα από ζωγραφιές που στόλιζαν τις καμάρες στα σοκάκια της Παλιάς Πόλης και που πραγματοποιόταν κάθε χρόνο τις ημέρες του Πάσχα… έλαβε τέλος! Το… σταυρώσαμε κι αυτό!  Μετά την απώλεια του πατέρα του στις 31.1.2002 το έργο αυτό το συνεχίζει ο ίδιος. Βρίσκεται στην οδό Ομήρου (κοντά στο εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου).
Ζητήσαμε και φέτος να μας μιλήσει ο διοργανωτής της εκδήλωσης κ. Γιώργος Καρίπης και με μεγάλη αγανάκτηση, μεταξύ άλλων, μας είπε: «Ένιωθα υποχρεωμένος να ακολουθήσω αυτό που ξεκίνησε ο πατέρας μου, να εκθέτω αυτό το εικαστικό έργο κάθε χρόνο αυτές τις μέρες! Το ξεκίνησε ο πατέρας μου, ο Σπύρος, το 1957, και το συνεχίζω και εγώ! Παλιά στόλιζε την διαδρομή με βαγιές, μέσα σε ειδικές κατασκευές υπήρχε φως, και πιστέψτε με ήταν πολύ όμορφα! Ο συνδυασμός των ημερών, της περιφοράς του επιταφίου και οι εικόνες είναι μοναδικός. Αν θυμάστε πέρυσι σας είχα πει πως όλα αυτά τα έργα χρειαζόντουσαν επιδιόρθωση αλλά παράλληλα και εγώ χρειαζόμουν βοήθεια για να τα τοποθετήσω. Εδώ και δύο χρόνια έκανα υπομονή από τις υποσχέσεις των υπευθύνων και αρμοδίων! Πέρασε ολόκληρος χειμώνας και ήρθαν τις τελευταίες μέρες να με ρωτήσουν: «Τι θα γίνει φέτος»? Η απάντησή μου ήταν, δυστυχώς, αρνητική! Με κούρασαν τα πολλά «θα»! Οι υποσχέσεις τους και τα μεγάλα λόγια. Ζήτησα να τα επιδιορθώσουν αλλά δεν έγινε τίποτα. Τους ζήτησα χρήματα για να επιδιορθώσω εγώ αλλά πάλι τίποτα! Ας αναλογιστούν οι ίδιοι τί έχουν κάνει και ας δώσουν αυτοί απαντήσεις στον κόσμο! Ζητώ συγνώμη από τον πατέρα μου αλλά κι από τον κόσμο για την αδυναμία μου να συνεχίζω να πραγματοποιώ αυτό το έθιμο»!
Δείτε και εσείς την έξυπνη ιδέα αλλά και την ομορφιά του έργου!!!









http://rodosinfonews.com/
Share on Google Plus

About ΡΟΔΟΣ ΝΕΑ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου